lördag, söndag.

lördagen var en trevlig kväll.
Jag och Fredrik bakade dumlekakor och gjorde fläskfilé med potatisgratäng och bjöd Kim och Tessan på. sen så vart det chips, och ostbågar framför projektorn och vi tittade på en massa film. det var skönt att bara ta det lugnt.

Just nu så är F och tränar och jag passade på att städa hela lägenheten, så nu är det rent. Medans jag väntar på F hade jag också tänk att hinna med en dusch för sen ska vi hem till mamma och pappa för Margit har lite tråkigt här hemma. så då får hon leka lite med Malte. Senare kl 01:00 inatt så ska jag iväg och jobba på petrolia. Jag gillar arbetstiderna ;) tänkte passa på och tvätta lite. inte heölt fel att få betalt medans man tvättar.

aja. nu ska jag skynda på! Ha en bra söndag gott folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: