Tapeter till sovrummet.

i måndags var jag och Fredrik och köpte tapeter som vi ska ha som fondvägg i sovrummet. Det blir nog jävligt snyggt. längtar tills jag får se det uppe. Idag tisdag (onsdag nu då klockan är efter 00:00) så har vi inte gjort så mycket varit hemma hos mamma och pappa på en kaffe och så fick Margit leka lite med Malte. sen gick jag och F till Emil och Niccole och tittade på film. nu blir det lite mat i magen sen ska jag sova. imorgon kommer mamma med Malte. vi ska ut och gå! ha en bra natt..

Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hej :)

Åh tack så mycket :D

Haha inte ska du vara det inte ;)



Det ska jag hälsa :)

Kommer ni förbi någon dag? :)



Kramar

2010-02-25 @ 19:07:20
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Jo det är sant!

Speciellt när man längtar så mycket själv!



Och jag förstår att det drygaste som

nån kan säga är att man ska sluta tänka på de,

men det är faktiskt sant :D hehe



Ja eller så kommer vi förbi,

nu när matte kanske kmr hem med en bil hehe :D



kram

2010-02-25 @ 20:05:28
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: