sorry.. FAN 2010 :D

det här med att skriva blogg kan vara riktigt svårt. är ju så fantasilös!!

I mitt liv har det inte hänt så mycket iallafall. eller jo det har hänt en hel jävla del men det är ingenting jag får tala eller skriva om. ;/ inte dem sakerna iallafall. Margit min vovve växer så det knakar och hon är gigantisk. lydig som sate har hon blivit min satmara, gud så jag älskar denna hund

sen kan jag vell säga att jag saknar mina hästar så att det gär ont i kroppen. men när det är -30 så mår man rätt bra, att få stanna inne i värmen istället för att gå ut och mocka är inte helt fel..

sen så vill jag att jag, Margit och Fredrik ska hitta en ny lägenhet snart. är less på att bo isolerad i detta samhälle. menmen, får flytta när ekonomin tillåter det.

ikväll kanske det blir att åka till mor och far. myys.

ha det gott.
puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: