work

idag vart inte dagen som jag förväntat mig. det började med att jag vaknat en gång i timmen inatt i skräck utifall jag eller fredrik blivit sjuk. vilket vi inte blev tuuuurr nog. sen ringde dem 9 från jobbet och vile att jag skulle komma så det var bara att åka dit och jobba  fast man sovit ca 4 timmar inatt. och det gick bra :)

sen så har dem besikta lägenheten idag och jag tror det gick bra. men efter det så RÅKADE mikaela gå och vila och det skulle jag inte ha gjort. för jag sov till typ för en halvtimme sen. så lycka till att sova inatt och jag ska upp och jobba kl 06:00.

Nu ska jag åka till jobbet (lelle jobbar) och ska ge hundarna den överblivna pankakan. Fritte bara älskar det så vela vara lite snäll.

ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: