massa måsten.

En massa måsten i denna värme. Det är inte ok. då vill man ju bada.

igår så vart det mycket bada i Lelles stuga med han, Fredrik och Vovvarna. Märta ramlade i för första gången. hon var inte lika smidig som Margit när hon skulle hoppa från flytbryggan till den vanliga och jag hann inte ta denne. pang i byttan sa det. men hon landade på mage och gled ner i vattnet. hon vart helt chockad. bara satt i mitt knä och inte rörde sig. Med träning så tar det sig. Nu kanske Märta är försiktigare med vattnet i framtiden som hon inte haft respekt för tidigare.

Idag när jag vakna var det ännu mera sönder duggade saker, DEM HADE TILL OCH MED VARIT PÅ ISAC. Det är inte OK. :( han bli förflyttad ikväll. Små riktiga satungar...

Nej nu ska jag åka till företagarskolan, sen arbetsförmedlingen, sen 3Q, sen vänta på gubben på jobbet. Ursh inte i denna värme.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: