Min ensamma kväll.

Jaha. Då sitter man själv hemma i mörkret utan gubbe och hundar och spelar Mulle meck. Inte det roligaste. utan gubben går det bra att sova med hundarna. Jag känner mig lite ensam utan mina älsklingar. Skit roligt att spela Mulle meck men min dator är cp och det lägger ner hela tiden. Så ger upp det nu. Fredrik får titta på det där sen.

Snart hade jag tänkt ta mig ett bad med tända ljus och en bra skvaller tidning. Passa på när man får badkaret för sig själv ;) Han och Lelle sitter båtvakt ikväll. ska bli så skönt att få sova i sin egen säng inatt. ingen husvagn. sov som en kratta när det regnade och ramlade kottar på taket.


Jag vill att det ska bli september nu. Då ska jag få göra ett RUL. undra om det är en flicka eller en pojke? vill så gärna veta det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: