stjärtskott.

stjärtskott är ingenting att leka med. gör så otroligt ont. Fredrik kom på namnet. Hela muskeln i ena skinkan låser sig totalt och jag kan inte röra mig. Fredrik får lyfta upp mig varje gång jag är dum och satt mig på golvet.

Nyligen så var Putte, Pillan och deras son Max här. han har smulat och dreglat ner hela vardagsrummet så det blidde städa när dem åkte. Så nu är det rent och fint igen. Sitter på balkongen nu och njuter av vinden. ska snart ta reda på lite handdukar och försöka ta reda på vad man ska äta ikväll. Funderar på att ha mys stund framför en film med gott ikväll.

Fredrik och jag har ju 2 år och 6 månader imorgon. Men det känns som om vi levt ihop i 25 år som en gift par :) Kanske  vi ska gå på bio eller någonting sådant. Ta det lugnt iallafall för jobbar förmiddag på måndag båda två plus att Fredrik går eftermiddag. tuff vecka kommer det att bli och det betyder att Mikaela kommer att få stå för middagslagningen. jag som håller på att kräkas varje ång jag går igenom köket. Hur ska det gå? en gåta...

Nej nu ska jag sätta fart. Ha en bra lördagskväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: