bilder.


Märta <3


äter man bajs och grodor får man duscha. uppskattades då inte!


Olga med sin bebis


Margit har blivit lite för stor för sin favorit viloplats.

Det vart lite nya bilder. tyvärr såg man lite väl för mycket detaljer på bilderna på mig och Fredrik. Som mitt nyklippta hår och alla dessa skavanker. får ta och knäppa på oss med en sämre kamera så alla dessa dåliga saker inte syns. Jag är så dålig på att lägga in nya bilder. tycker alla mina 1000 jag har räcker.

Postat av: jenny

SV: Ajdå, tur att det gick bra med er i alla fall!

Vad roligt att höra att hon er fin ut :)



gud vilken söt liten hund!!!

2010-06-27 @ 23:18:00
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: