Margit for i sjön :/

Hej!

Idag Blidde det stugan. behövde komma bort från allt som heter hem och vardag. Tänkte en massa med kom inte fram till någonting. Jag vet fortfarande inte hur jag vill göra med allt?

Iallafall så ramlade Margit i sjön. Skulle Köra runt båten på andra sidan och Margit fick stanna på ön. (såg ju henne hela tiden) Sen så såg jag att hon längst ut på den ofärdiga bryggan sprang ut på en järn grej som gick upp bakom en sten sen såg jag bara att det flög en massa vatten. Då hade hon lite för bråttom med dålig balans och for i sjön. Dum som hon är klättrar hon upp på en sten istället för att simma i land. så då fick hon ta sig tillbaka i land på järn grejen. Men denna gång klarade hon sig allafall. Sin flytväst har hon invigt. klumpfia. ramlade på rygg och hade sig.

Margit har noll respekt för vatten. Hon bara hoppar i och tycker det är skit roligt. så mina hundar kan man inte lämna helt utan uppsyn när det är vatten i närheten har jag märkt. Älsklingarna.. Ni är det bästa jag har <3



Postat av: Din älskade =)

´Älskar er otroligt mycket <3

2010-06-18 @ 12:55:53
Postat av: mikaela

<3

2010-06-18 @ 13:05:36
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: