missunge och rosor.

Hejsan!
Haft en trevlig med lugn helg.
I fredags åkte jag, pappa, och Fredrik lite thundercat. på lördagen åkte vi till stugan och mös. Fredrik och pappa fixade med veden. Jag och Lelle var allmänt slöa. orkade inte någonting den dagen. bjöds på mat gjorde det också. Därför vi åkte upp ifrån början.  Sen igår söndag så åkte jag och Fredrik till uppsala. Vi hälsade på Jessica och Daniel. Hade trevlig. Saknar min bästa vän så <3

sen så har vi idag. Skulle hem till mamma och pappa och hälsade på. Men med mig hem fick jag katten. Eller snarare katterna. (olga och hennes barn) det har kommit en friare till odenslätt och vi vill inte ha några fler kattungar. och i odenslätt är det omöjligt att inte katterna går ut och in som dem vill då dörrarna ofta står öppna. Hemma hos oss gör dem inte det. Så snart blir det dyrt för mig och Fredrik då vi måste sterilisera henne. ÖVER 1000 kr!!! SJUKT MYCKET PENGAR JU. att kastrera otto kostade bara 200 kr. Det går prima iallafall.


När jag kom hem stod det 10 röda rosor på mitt säng bord i Fredriks soda streemer flaska. charmig vas (A). Då vart Mikaela glad. Tack Fredrik Hansen Älskar dig. <3


Nu blir det mys. Kanske äta ute? eller picknick? vi får se kanske blir soppa inne också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: