det kan vara komplicerat ibland.

visst det är många som undrar varför jag inte vela ha lägenheten. det är ju en massa pengar det handlar om. men jag fick bara dåliga vidar jag vela verkligen inte, och jag kan inte bo där jag verkligen inte vill bo. då flyttar jag hellre hem till mamma och pappa igen så om det är det som krävs tänker då då göra det. inte för att jag tror det. men inte dit. ALDRIG. finns flera lägenheter. behöver inte ta första bästa. tror ingen vill bo på ett ställe som dem hatar när man bara ser ytterdörren. hatade allt med hela lägenheten såg INGETING bra med den. Fredrik vela ha den. men han är inte som jag när det gäller hem och boende. jag är mer kräsen och har varit i hela mitt liv. sover aldrig borta för att jag inte trivs borta. hur ska jag då kunna sova hemma om jag hatar det? är en kräsen typ, sån är jag. ibland blir det komplicerat. men om någon annan vill bo med fläckar över hela golvt och puckliga väggar och allt som det nu var så visst. Men jag gör det inte. Sen så börjar jag bli riktigt orolig över Thomas. Jag vill att han ska komma hem nu, jag vill ha en förklaring. vafan kan ha hänt? NU SKA JAG SOVA! ha det bra. godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: