Margits kurs.

jobbat 4 timmar idag och är trött. HAHA.  bra gjort Mikaela.


Har precis badat min hund och det ogillades enligt henne, men nu är hon ren och fin, alla hundar har faktiskt blivit badade och rena idag. BTW så tycker jag att 1 vecka ska gå fort nu, för då får Märta flytta hem och Flisa får sin operation. knölen är stor nu, riktigt stor. hoppas den försvinner helt så att hon inte börjar lida. Är inte redo att ta farväl av denna hund än.

igår på kursen skötte sig Margit galant. Hon är bara bäst min rackare. å så saknar jag mina pollar mer och mer för varje dag som går :/ vill ha hem dem alla. bara mysa och lukta och ta en skritt tur i skogen. blir så avensjuk på alla och speciellt Sushis nya ägare. Hon är bra go denna häst. Konstiga är att jag inte vill rida någon annans pollisar, bara mina "egna" ja har svårt att säga mina "ex egna" i mina ögon kommer de vara mina (A)

nej nu blir det mat och glo på tv. kanske titta klart på nya beck i piss kvalité. ha det bra så länge.


Nu kan Margit.


*sitt
*ligg
*inkallning men ingång.
*stanna i den position jag säger
* gå bakom mig med och utan koppel.
och en massa massa mer. och allt detta med korv framför näsan som hon inte får ta. en stafett vann vi också med det bästa laget ;) Jag är stolt över min hund, över mig själv och över våran kärlek. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: