Söndag.

Hejsan!

Min söndag har varit mot förväntan bra. vaknade av att man hade underbara valpar i sängen som mamma kom med imorse, kom ihåg att hon skrattade när hon gick och jag var tvungen att ringa och fråga, då när hon hade sagt. "ja här har ni dem små" så svarade Fredrik helt ovetande i sömnen "ja tack så mycket" kanske inte så roligt, men så typiskt Fredrik.

efter att ha hällt i sig en massa kaffe och tagit sig en dusch så åkte vi till stugan. Där var Pappa, Tore, Lelle och alla hundarna. Märta och Malou vart så glada när dem fick träffa sin mamma. sen fick dem bada tassarna. reagerade faltiskt inte alls.

nu är det film på den dumma projekorn och mat. köttfärslimpa med ris, (fanns ingen potatis. och FAKTISKT grönsaker!?! :O



Jag är på så dåligt humör hela tiden, blir jätte arg för ingenting. har som sagt haft det problemet i flera år från och till men nu är det värre en värst. Jag är värsta ragatan :O haha. får isolera mig så jag inte löper amok.


Sist men inte minst, grattis till min underbara mamma som jag älskar över allt annat. MORSDAG <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: