Trevliga och tråkiga nyheter.

Jag vill inte veta för jag vet att det kommer göra mig otroligt ledsen och nere. Men jag kan inte motstå, jag måste få veta. Veta om jag ska vara glad eller ledsen. Det borde vara min tur, min tid att bada i lycka. Inte bara min utan VÅRAN.

Man får säga välkommer valp. Märta är så underbar och Margit är så snäll mot den nya familjemedlemmen. Snäll mot henne har hon alltid vara men hon har fått lite modersinstingt. Hon har hittat på en massa tokheter hon inte gjort hos mamma. som att ligga i soffan och inte i puffen. men hon ligger gärna själv och inte på oss som dem andra velat. tidigare hittade Fredrik henne sovandes i skohyllan. Hon följer med på små korta promenader och springer på, bara gjort en kiss olycka inne så hon är gudomlig. jobbigt att springa upp och ner för trappan bara, men det kanske hjälper mig att tappa lite i vikt. Fyra i familjen och jag älskar dem alla <3

TILL TRÅKIGA NYHETER! :(
Idag var Flisa in på sin 3:e opperation, och det såg inte bra ut. Hon får leva så länge hon inte lider och vi alla ska ha den bästa tiden någonsin med henne. hon ska bli bortskämt och få äta hur mycket gott som helst. Hon är till och med tjock nu fast hon haft bebisar, trodde mammorna brukar tunna ur men våran hund mamma är en öltunna. hon är underbar lilla Flisa. Mamma älskar dig <3


OBS, HON ÄR OKLIPPT OCH OVÅRDAD PÅ DENNA BILD!!
http://publishme.se/488546/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: