Diskution

Suttit hemma hos joel ikväll och hamnade som vanligt i en diskution med Dan. Fast denna gång medvärkade alla. Alltid lika roligt. HAHA. tycker om dessa grabbar och alice med såklart.

och tack för fina kommentarer och fina ord. Även tack för svar på frågor och råd. :)

Lekt med mina hundar en sväng men nu deckade dem i sängen med hundben i munnen. Jag bara älskar dessa små djur. OCH JA JAG VÄRDERAR DEM MYCKET HÖGT OCH HÖGRE EN VISSA MÄNNISKOR DAN OCH JOEL DAHLBERG! haha. Det är ju mina bejbs ju.

Nej nu ska jag försöka få i mig någonting att äta och sen blir det te och sängen.



FREDRIK LÄSTE UT EN HEL BOK PÅ MINDRE ÄN EN VECKA!


Fredrik i somras.

Postat av: johanna

sv; Okej :) fortsätt med magbilder, de är alltid lika kul att se :) när är din BF dag?Kram

2010-11-15 @ 11:06:06
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: