Kakor.

En kall dag idag. Fick iallafall städat hemma skönt. Efter det gick vi oss en fin promenad med hundarna. For till mor och far på en kopp kaffe och diskutera vad som hända ska :( Åkte även till Annelie en sväng och tittade på bebisarna som föddes imorse. blir nog söta små ting. När jag kom hem igen hände det otänkbara... JAG BAKADE. jätte goda dumlekakor. Fast åt mig mätt på annat så dem får vänta tills imorgon. Måste räkna dem bara så att Fredrik inte snor och får mer.

Nej nu lär jag börja tänka på att krypa i säng. blir en tidig dag imorgon. Ska åka till Uppsala och titta när Hanna rider. ska bli ajukt roligt och ge mig ännu mera "GE MIG EN HÄST" tankar. åh så jag saknar mina hästar. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: