MARGIT är en frisk hund.

Margit har varit på undersökning idag.
Patella undersökning: UTAN ANMÄRKNING
Ögonlysning: UTAN ANMÄRKNING

SUPER DUPER BRA. Min älskade lilla donna är frisk. På torsdag ska vi in med Märta och Malou till tandläkaren. Märta ska få plocka bort lite valptänder som inte har försvunnit så det är fullt. Sen så har hon redan börjat löpa. Är det inte lite tidigt då hon bara är 7,5 månad gammal? Aja, skönt att hon inte gör det vid 9 månader iallafall för då är det meningen att jag ska vara mamma eller jätte höggravid. Mammas lilla Märta har blivit stor. =( i mina ögon är hon fortfarande en liten valp. Hon väger ju till och med mindre än 2 kg. Hon är en PLUTT. Vägde Margit idag. SKÄMS. maxvikten är 6 kg och hon väger 6,4 kg. MARGIT ÄR GIGANTISK!

Jag älskar mina hundar.

imorgon ska jag och Fredrik till MVC och lyssna på bebis hjärta och mäta magen. Får se hur mycket jag gått upp i vikt också, nyfiken. Hoppas allt går bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: