SITTER UTE

Var på arbetsförmedlingen nu på morgonen. Inte glad åt att kliva upp tidigt, men skönt att ha det klart. Har precis kommit ut ur duschen och sitter på balkongen med min kära dator då den måste vara i laddaren för att inte dö och kan ej vara i sovrummet där den sitter för Fredrik sover efter att ha jobbat natt. Då kommer jag bara ut på balkongen så mitt hår har blivit till is :( så det blir nog inget långt inlägg då jag fryser.

Ska nog hem till mamma och pappa snart så att Fredrik får sova ifred. Det förtjänar han gubben min.

Men undra vad man ska göra på eftermiddagen då? Jobbet och hämta papper kanske? och fixa med papprerna till mammaledigheten. Skulle ha varit klar för ett tag sen men har inte kommit igång och dessutom fattar jag ingenting så behöver hjälp.

Nej nu går jag in det är kallt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: