vad vill ni veta?

Många som läser nu, men ingen kommenterar, det är lite snålt det :P

Idag har det inte hänt allt för mycket. Började dagen med att åka till MVC. Allt såg bra ut. ska in sen och titta upp lite knölar. KÄNNS EXTREMT ONÖDIGT. men jaja, får göra det då. Har tid för föräldrarkurs också som jag ska gå på.

Efter det åkte vi till odenslätt och lekte med vovvarna en snabbis. Småttingarna älskar verkligen att hoppa och fara i snön. När vi kom hem igen knallade vi över till Emil en sväng på en kaffe. Nu är vi hemma igen och jag sitter här och nördar.

Försöker komma på någonting intressant att skriva om menj ag kan verkligen inte kommaq på vad? Vad tycker ni är roligt? vad vill ni veta? Någon gång tänkte jag iallafall skriva om när/hur jag och Fredrik träffades. Kan det vara intressant? Vill gärna veta så att man inte sitter och skriver en massa som alla tycker är skit och läsa. ungefär som nu när jag sitter och skriver om skit bara för att ha någonting att skriva.  =)

haha men ha en bra dag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: