Jag älskar mina hundar <3

Fortfarande sjuk.. Inte det roligaste direkt. Denna dag har jag inte gjort ett skit. Kanske för att jag är sur? vaknade ju inte direkt på min bästa sida. MYCKET SOM HÄNDER.

Aja, får vell börja ta tag i dagen med att städa. Sen ska jag gå min en promenad med hundarna. Dem och jag behöver det. Passa på när vädret är på topp. Förövrigt så har jag dem bästa hundarna i hela världen. Margit som kanske inte må vara den vackraste men med en personlighet som jag smälter för. Så otroligt snäll och så otroligt rolig. Ingen kan se in i hennes ögon utan att få dåligt samvete om det är någonting speciellt hon vill. Hon kan verkligen övertyga denna bastanta dam. Hon är min underbara och jag är stolt över att få vara hennes bästa vän. Märta, Hon må vara liten och söt men så kaxig och så charmig. MEN SÅ ENVIS. Hon kom in i familjen och vart så fort en del av allt. HON syns och vill synas hon låter mest och vill alltid ha sin vilja igenom. Hon är en liten diva, en liten stjärna. Hon är underbar <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: