Stackars Fredrik :)

Bara för att jag är en tjurig tant för tillfället som klagar på allt. speciellt på mina kläder jag tvättade igår med ett buppelupp så att det är fläckar på alla mina kläder. så skulle jg försöka ta bort det via super medel som istället gjorde alla mina kläder orange. Jag är så sjukt sur. Måste ner i tvätt stugan och se efter en tvätt tid och hoppas på att det blir bra. ALLA MINA NYA KLÄDER.  Jag har aldrig gnällt så mycket som jag gjorde igår kväll. Allt var fel. Jag var tjock, tung och hur obekväm som helst och självklart skyllde jag allt på Fredrik som bara låg och skrattade åt mig. Inte snällt bubben.  Menmen. Idag blidde det mycket att göra då Fredrik smet. Som att vika all hans tvätt, handla och en andra massa viktiga saker. Hundarna måste få åsig en genom gång också med klor och päls, även öron.

Nu ska gnälliga Mikaela Göra nytta.
Bye :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: