Frågor.

När blev du gravid?: Ca den 22 maj 2010. Men graviditeten räknas från ca den 8 maj 2010.
I vilken vecka fick du/ni reda på att du var gravid?: i vecka 5.
BF datum: efter RUL vart BF datumet 11 februari 2011.
Vet du/ni kön?: Ja, eller HELT säkert kan man ju aldrig veta.
(Om) vad är det?: En underbar liten flicka.
Har du/ni några namnförlag (om) vad för några?: Jepp, Minella och Safina har vi en så länge.
Hur reagerade du/ni?: Vi vart jätte glada båda två.
Är du tillsammans med pappan?: JAAA.
(om) Hur länge hade ni varit det innan du blev gravid?: 2 år och 3 månader.
Vad graviditeten planerad?: Nej faktiskt inte. Vi hade försökt med att bli gravid i ca 6 månader och till slut lyckades vi. tyvärr fick jag ett missfall den 1 maj 2010 och vi båda vart mycket ledsna. så vi trodde att det skulle ta ungefär lika lång tid igen så vi kände då att allt kändes hopplöst. men 3 veckor efter var jag på smällen igen. så just detta barn var inte planerat.
Hur reagerade alla runt omkring dig/er?: förvånade med samtidigt inte. Alla visste ju att vi ville ha barn eftersom vi några veckor tidigare sagt att vi skulle ha barn (som jag sa slutade i missfall) med vart förvånade över att det gick så snabbt att bli gravida igen.


Ja. nu har jag svarat på några frågor. Orkar ej gå igenom stavfel och sånt..


Idag har det inte hänt så super mycket. Förtillfället försöker jag ta reda på vad Margit vill som sitter och glor på mig och gnäller. Brukar vilja någonting speciellt då. Vattnet kanske är slut, kanske hon vill gå ut eller så tycker hon bara jag är grymt osocial.  "En griffon får oftast sin vilja fram då dem aldrig ger sig" DET ÄR MIN MARGIT DET <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: