En massa skitfrågor.

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Det hoppas jag :)
HUR RAGGAR DU: Det var så länge sen jag gjorde det så minns ärkigt talat inte.
VAD HETER DU: Lotta Mikaela Göthland
KALLAS: Jag har många smeknamn jag, blandannat Ella och ela. Ävem Mickis också SJÄLVFALLET!
VARFÖR: Förkortningar på mitt namn kanske?
VAD HAR DU GJORT IDAG: staplat ved
VAD SKA DU GÖRA IDAG: dricka te och glo på tv.
VAD VILL DU HELST HA NU: en platt mage
VAR ÄR DU NU: Hemma
SAKNAR DU NÅGON NU: jag saknar många
RÖKER DU: ja -.-
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: på min födelsedag den 1 oktober.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: jag ska åka till sandhamn
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU:
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: nej
VEM PRATADE DU MED SENAST: Margit =)
VAD PRATADE NI OM: hon sa gnäll och jag sa kom då!
VAD GÖR DU JUST NU: Skriver här och med en gammal vän på msn =)
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: ibland
ÄR DU BLYG: ja det är jag
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: alldeles för sent
NÄR KRÄKTES DU SENAST: när Fredrik sa att han såg en snorgubbe på ett skrivbord på jobbet och jag hade precis ätit lasange. Det är någon månad sen
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: "I was made for loving you" med KIZZ
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: självklart
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Fredrik ´, Margit och Märta
HAR DU GLASÖGON: nej men skulle behöva.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Jag bor i Tierp
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: japp
ÄR DU HOMOSEXUELL: nope
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Snorgubbar, dreggel, fötter, tortelina m.m.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: början an efterlyst
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Det var från Fredrik och vad det står orkar jag inte skriva här för det var så långt.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: beror ju på vem fan som gör det? :O
HUR SVARAR DU I TELEFON: ja det är Mikaela eller typ Hallå!
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Hästar och hundar.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? leka med mina hundar :D
HAR DU DVD-SPELARE? nerpackad någonstans ja.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Spyor
HAR DU GOTT BORDSSKICK? när jag anser att jag behöver ha det.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? finns så mycket ju ;O
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? i min mage
KLIAR DET NÅGONSTANS? på hakan
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? rosa
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? när jag var jätte liten
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min mamma :)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? korv och mos.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? jag vet inte, ögonen kanske?
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? japp
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? några stycken
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? oj, inte en aning. finns så många goa år. men antar att 2011 kommer bli det bästa då lill tjejen kommer <3
VAD KÖPTE DU SENAST? kor och mos.
BRUKAR DU KOMMA I TID? nja. inga kommentarer
HUR KÄNNER DU DIG NU? tjock och tung
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? svart
KAN DU LAGA MAT? jag är expert på korv och makaroner.
VAD PLUGGAR DU? ingenting då jag redan tagit studenten.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? jag går inte längre i skolan
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? ja det hade jag.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Petrolia :)
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? olika från gång till gång. så länge sen jag var full ju :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: