Bra pojkvän och knepiga drömmar.

Min gubbe är bra snäll. Han gick upp 07:30 för att ringa och boka in en tid hos MVC, det tog honom en timme och 42 samtal. Sen när jag vaknade lagon sent så fick jag pannkakor till frukost. Han är bra underbar. Älskar honom enormt mycket. <3

Men detta med MVC... Helt galet Man kan bara ringa just mellan 08.00 och 09.00 och dem svarar aldrig. Bra jävla irriterande. 42 jävla gånger fick han ringa innan dem svarade, vilken jävla telefon tid du?? Idioter.

Sen så drömmer jag sjukt konstiga drömmar. som att jag och mamma är ute och plockar ormbunkar!?! och sen kommer en fullgubbe och jagar oss och jag fastnar i snön som helt plötsligt kom dit och inte var där innan. inatt drömde jag om smarta stora köttätande dinosaurier som alltid hittade dig hur bra du en gömde dig. HAN ÅT UPP FREDRIK!?! Förr när jag drömde om dessa djur räckte det att jag gav han en blomma så åt han inte upp mig om jag hjälpte honom få andra människor men det funkar inte nu. så inatt rymde jag till min mormor på sjukhuset där hon låg innan hon dog.. och hon var sjuk i samma sak men hur pigg som helst. aja. kanske inte låter konstigt men det känns hur knepigt som helst. Jag hatar att drömma om dinosaurier det är det värsta jag vet. BARNUNGEN MIKAELA..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: