GRILL

Hm, hur har min helg varit då? Igår hände det ingenting speciellt. jag jobade natt och har sovit i princip hela dagen idag. När jag vaknade åkte jag, Fredrik, mamma, lelle och hundarna Margit, Märta, Malte, Malou, Chilina, Flisa, Fritz och pysen.  7 hundar varav Flisa löper så det var 3 galna hannaar, Chilina som inte gillar liv försökte rymma till bilen och Margit sprang vilse och fatta inte vart vi tog vägen, hon skrek som ett gråtande barn men tillslut hittade hon Fredrik som letade efter henne. Söt Margit. haha till saken kanske? Vi åkte och grillade vid Marion sjön. Hur mysigt som helst. Bara lite kaos ;)

Nu ska jag kryoa ner i soffan och glo på film men min man och mina underbara man.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: