När är det dags att gå upp i vikt?

Nu ska jag försöka mig på att städa lägenheten lite. Efter det åker jag hem till far min och lämnar Malou. Har sovit som en kratta inatt för Malou ska ligga  på huvudet mitt och sova. Det har även varit på tok för varmt, sover med sommar täcke och öppen balkong och håller ändå på å dör.. är det normalt? Jag som vanligtvis är en fryslort och brukar sova med vintertäcke denna årstid.

Magen har blivit stor och rund. Ligger jag på magen så härjar det omkring riktigt mycket nu. DET GILLAS INTE när man ligger på mage tydligen. Illamåendet har även kommit tillbaka. Jag som precis börjat äta som en normal människa igen. sjukt jobbigt. Ligger fortfarande 2 kg back sen innan jag blev gravid och jag är i vecka 20. När ska alla kilon extra börja komma tro? Jag har iallafall inte en aning. ska till mvc den 30 september. Får se vad dem säger? sen så fyller jag år den 1 oktober, 20 långa år har då gått av mitt liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: