Påtal om SD!

Kan inte nämna namn. vill inte nämna ämne!
Ena dagen är det töntigt, äckligt och bara för dem som är mobbade och inte har några vänner i princip. Andra dagen tycker du att det är skit roligt och då har du helt plötsigt ändrat åsikt totalt. Duktig över en dag blev du med. helt enkelt bäst. HAHA Vissa fattar andra inte.  kanske bäst så? i vilket fall asgarvade jag och tycker det är sjukt patetiskt. Du har gett mig många skratt men detta tog nog priset. HAHA

Och påtal om allt detta tjaffs om SD.
Dem har ju inte ens fått en chans att visa vad dem går för? Jag har ingen direkt åsikt om dem. Säger varken att dem är bra eller dåliga förens jag fått sett vad dem har att komma med. Vissa saker kanske jag håller med om och andra inte. Det beror på situation och relation. Ge dem en chans iallafall.

Postat av: Alice

(Y) ! :)

2010-09-20 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: