Bilder på vårat hem.


Sovrummet. fast vi har satt upp två nya tavlor som inte är med på denna bild då jag tog den för ett tag sen.


Vardagsrummet. Dessa tavlor ska bytas ut mot två tavlor på Minella.


En liten snutt av Minellas rum. Och nej hon sover ännu inte där inne. Ställde sängen dör när vi satte upp tavlor för att veta hur det skulle se ut.


Min lilla pluppa försöker dricka vatten på egen hand, det gick inte så bra. HON BLIR SKIT ARG NÄR DET INTE GÅR. Hon har humör min böna. <3

Postat av: Emme

Hej, tack för din kommentar. Jo jag vet att jag har ett större ansvar än vad de andra har, nu är det ju att alla börjat skolan igen och likaså min styvmamma så jag är den som får axla på mig mer angående hushållet och lill syrran. MEN om jag får jobb eller dyligt så kommer jag förhoppningsvis inte ha de större ansvaret. Vet inte riktigt varför de blir att jag får ta detta, kanske för att jag är äldst jag vet inte :( men har även svårt att säga nej till dom oxå som jag vill ju inte att det ska bli sura osv. Jag skriver av mig i bloggen för det är där jag kan få ur mig saker och ting och igår var pappa på dåligt humör för han sovit dåligt osv, men jag blev arg/ledsen över att det skulle gå ut över mig precis om de jag skrev i bloggen.



Med mig är allt bra annars :) du då? Kram

2011-08-26 @ 09:58:02
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Emme

Hehe klart jag inte tar illa upp :) du är inte ensam om att tycka att jag har sånt ansvar, är fler som kommenterat det och sagt till mig. Men kan ju heller inte säga nej som det blir konsekvenser, är bättre om jag försöker säga nej när jag verkligen inte kan och få ett jobb + inkomst så jag kan skaffa eget.



Vad fint ni har det :) (dina bilder) och bra att de är bra ^^ vad händer annars då?

2011-08-26 @ 13:47:01
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Sara

Fint ni har det. Måste hälsa på er snart :D

2011-08-26 @ 22:11:28
URL: http://saratornhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: