Ignorerad.

Yttligare en gång, det händer om och om igen och du jävlar är jag less. Jag skiter i dig och ditt falska, smöriga sätt att vara. SNUSK!!!!

Jag har i alla fall tillbringad hela min dag åt att städa och åter städa. Nu är hela lägenheten ren och fin. Jag skrubbade till och med väggar och golv med klorin inne i badrummet, snacka om att ögonen sved. Smart av Mikaela hade hanskar på sig när jag kladdade klorin men mina super dunder torra händer. SNACKA OM AJ! Jaja, nu är det i alla fall rent.

Min snubbe kom precis hem typ så jag ska kanske vara social med honom innan vi stöper i säng. Jag är lite små sliten faktiskt. Kan passa på att tacka min mamma som kom och hämtade Minella och var barnvakt ett tag så jag fick städa det sista i lugn och ro och även färga håret. Puss jag älskar dig mamma. Älskar även pappa och lelle också.




Postat av: Lovisa

Åååh ja.

Silver ängel.. Han och jag va ett sjujävla bra team!

Plocka rosetter i dressyren :)

Och Julle, min ögon sten! Har aldrig haft så starka känslor för en levande varelse i mitt liv! Maxido och han delar första platsen..



Ja jag kommer ihåg den övernattningen! Haha, satans kul FÖRR va de där uppe.

Nu om ungarna säger "vi vill inte ha spökrunda" då accepterar ledarna de och skiter it.

När vi va små BLEV VI TVINGADE, annars blev man ensam kvar i caffis. Haha, roligare på "våran tid" :)

2011-12-22 @ 08:33:46
URL: http://puuckoknas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja fy ..

Tillbaka till gamla tiden över en dag?

Ja tack!



Hoppas Saga också blir hästmänniska!

Vill bli en Ponny mamma också :))

Mysigt att åka på första tävlingarna osv.

Ååååh!

2011-12-22 @ 18:16:07
URL: http://puuckoknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: