Nytt.

Här om dagen när vi var i stan skulle vi köpa ett nytt badrumsskåp. Tyvärr var det slut.
Men när jag kom hem från jobbet igår satt det ett fint skåp och det fula gamla var borta.
Tack hjärtat. <3




Finns lite mer nytt också förutom det som vi fick i julklapp. Nya gardiner, nya tabletter som jag använder som dukar och min fina "hund" som egentligen är ett dörrstopp och massa annat smått och gott som gör hemmer "lite" finare. Det som fattas som jag kännder nu är ett köksbord och en hallmöbel sen är jag nöjd för tillfället.

Men vi har Minellas födelsedag som kommer snart. Vi ska även någongång få tid för hennes dop "hur nu det ska gå till"?


Nej sovdags nu. Ses kanske imorgon.

Postat av: Farmor

Hej svejs !! Vad fina kökdmöblerna var & tur hade ni också ...Kram

2011-12-30 @ 21:53:33
Postat av: Mikaela

Tack så jätte mycket. ja vi hade verkligen tur. Inte helt fel att ha det ibland ;).

2012-01-02 @ 13:21:48
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: