Torr.

Får dränka mig själv i lotion och salva hela tiden för jag är så torr, ansiktet, halsen, armarna och händerna är värst. Det finns ingenting värre än klibbklabb och nu måste jag ha det över hela mig, äckligt.

Här om dagen när Fredrik skulle pussa mig hej då och la handen under min haka säger han - fan det känns som att du har skägg för du är så torr. Visst jan gullig den där Fredrik?

Nej nu ska jag äta choklad som Fredrik fått av min dumma mamma, bara för att jag inte fick. Men jag älskar dig ändå fast måste ge igen på någonting och ska skvallra att jag vet dina ställen ;) passa dig tant. <3



Postat av: farmor/svärmor

Hallå hallå hallå !!

Vilken sötis & vilket smile ... så söt !!

Stackars dina händer , har duprovat aloe Vera gelly ?? Annars kan du prova jag har det hemma lite kladdig men jättebra , har haft samma problem som du. Kramiz på er !!!

2011-12-13 @ 23:56:52
Postat av: Anonym

Förresten vad pluggar du för ngt ... ? Marianne

2011-12-13 @ 23:59:18
Postat av: mikaela

Hej!

Nej det har jag inte provat, skulle vara värt ett försök för det är jobbigt att vara så torr och så svider det överallt. Jag pluggar till något så enkelt som truck kort. haha var tvungen att läsa HELA boken och göra en massa saker på nätet. :)



KramKram från alla oss.

2011-12-14 @ 13:03:16
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: