Vad händer med min dotter?

Vad händer med min dotter?

på kort tid har hon helt plötsligt börjat krypa, gå lite smått själv och igår började hon gå efter möbler. Idag går hon efter soffan fram till kanten släpper taget och går fram till gå stolen, när hon fick tag i gå stolen knallade hon iväg med den genom rummet. Smidigare än att gå efter möbler tycker hon då stolen lixom följer med.

Någon sin inte följer med är jag, jag hänger inte alls med i hennes utveckling. Vad hände med min lilla bebis som låg som en kokt grönsak i min famn och inte ens kunde lyfta upp sitt huvud? Nu är hon ju inte ens en bebis längre. Och tidigare idag när hon låg på skötbordet insåg jag att hela hennes ben dinglar ju utanför, när hon föddes fick ju hela hon plats.


En nyfödd kokt grönsak. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: