BF+10

Nu kan jag inte hålla mig längre, haft värkar sen 10:00 imorse och nu är det 2 min mellan värkarna. Tänkte äta lite mat och sedan ringa förlossningen och fråga om jag får komma in. Önska mig lycka till. :)

Postat av: Marianne (farmor)

Hej gumman :-) Klart vi önskar dig lycka till , allt kmr gå jättebra o snart är ni två stolta föräldrar :-)Och vi stolta farföräldrar ! Kram i massor ;-)

2011-02-21 @ 19:47:58
Postat av: Marianne (farmor)

Grattis till lilla Minella ... Vi längtar tills vi får se vårat lilla barnbarn :-) Stort grattis till er båda än en gång ! Många kramar från oss + faster Sofia :-)

2011-02-22 @ 20:24:44
Postat av: Anonym

Grattis till lilla Minella ... Vi längtar tills vi får se vårat lilla barnbarn :-) Stort grattis till er båda än en gång ! Många kramar från oss + faster Sofia :-)

2011-02-22 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: