BF+5

Idag har jag tillbringat dagen med att göra absolut ingenting. Åkte till mamma rätt så tidigt och somnade på soffan och där låg jag större delen av dagen. Kom nyligen hem. Vill städa nu innan sambon kommer hem ifrån jobbet då han är ledig imorgon och vill tillbringa den med honom istället för med alla dessa måsten.  Men jag är så otroligt slut i kroppen och spänd i magen. Just därför vill jag också städa, ifall det skulle komma igång inatt. Vill ju då ha ett rent hem.

har inte ens packat någon BB väska ännu. har inte tagit mig tid till det. Får se om man tar tag i det eller om jag gör det precis innan man åker in.

jaja, får se om jag städar eller planterar mig i soffan.
Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: