BF+6

Idag var sambo ledig och det var så skönt. Jobbigt när han är borta såhär emot slutet. Tyvärr blir det inte långvarit då han imorgon jobbar förmiddag och i helgen jobbar han två 12 timmars skift. :( Men hoppas jag hinner få bebis innan dess.

Idag var vi varit en sväng i Odenslätt, sen hem och så skulle vi städa men vi hade med oss Malou och Malte hem och slumrade till lite till en film istället. Sen städade vi litegrann men inte allt då vi åkte till svärföräldrarna i örbyhus och fikade istället. Mysigt. :)  Sen hem så fortsatte jag städa medans sambon lagade mat.


Fredrik ska som sagt upp tidigt imorgon och jag är helt slut så snart blir det godnatt för oss. Trött dagarna igenom.
Imorgon har jag gått en vecka över och jag hoppas hon snart vill komma ut. Typ imorgon skulle vara toppen.

Nej nu ska jag sova.
Godnatt.


Att Margit varit en sån liten fjärt har jag så svårt för att se idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: