Älskade Unge KOM UT NU!

Inte min dag idag tror jag.
Har aldrig varit så slut i min kropp i hela mitt liv. Foglossning gånger tusen och jätte seg i kroppen. Tur att jag har underbara Lelle som är hundvakt åt mina gullisar inatt då jag knappt kommer ner för trappen och Fredrik jobbar och gullisarna måste ju kunna komma ut. Du är guldvärd Lelle. <3 Hoppas på att jag mår bättre imorgon. Behöver egentligen vila men det är ju så tråkigt. Magen är tung och stenhård. Det svider och kliar. Nu är det 17 dagar kvar.

Jag brukar inte bry mig speciellt när Fredrik är borta och jobbar. Men ikväll blev det jobbigt, inte en aning om varför? Töntiga lilla jag (A).


Hittade en gammal bild på Margit. Älskade hund <3


Postat av: Marianne (farmor)

Hej gumman :-) Väntan är lång nu sista tiden ... Tycker jag med som inte har någon mage o bära på, men ett litet barnbarn vi längtar efter :-)

Kram kram ;-)

2011-01-26 @ 00:10:28
Postat av: Mikaela

ja väntan är jobbig :P men snart så är hon här (lilltjejen)<3



kramkram

2011-01-27 @ 14:05:45
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: