Fredrik har minne som en guldfisk :)

Grillade korv ute i stugan igår, var hur mysigt som helst. Bara det att smarta Mikaela tog sina nya uggs...... SNORHALA och jag for omkring ute på isen och benen gick isär hela tiden, jag tror hela mitt underliv och höfterna vart till köttfärs. På vägen hem åkte jag spark, jag såg nog ut som en tant men vafan jag kunde ju inte gå :) Lite lyx fick jag med då Lelle och Fredrik drog mig. Jag är en bortskämd tjej jag (A)

På kvällen frågade jag Fredrik om han minns hur vi vart tillsammans, han satt helt stum. Jag är inte ett dugg förvånad ;) Men jag älskar honom ändå :) <3 Imorgon har vi varit tillsammans i 3 år. 3 UNDERBARA ÅR MED DIG HANSEN <3

Nu ska jag in i duschen sen ska jag åka och titta på lelles nya fina bil.
Ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: