Idag

Idag har varit en ganska lugn dag. Klippte min lilla Märta, hon vart nu mycket mindre än vad hon redan var. Va ett helt företag att lyckas sitta på golvet i 2 timmar. När jag skulle resa mig upp var jag som en sten. Ursh så jobbigt det var. Märtas kära syster får vänta med sin frisering tills jag har fött barn, klarar det fan inte innan.

Sen var jag tvungen att fly hemmet då jag har sån allergi för Märtas päls, mådde piss. Så Fredrik och jag for upp till Tirk med gullisarna och gick omkring lite så dem fick springa av sig. Det uppskattades. Sen hem till mor och far och hälsa på lite.

När jag kom hem städade jag och Fredrik gjorde äntligen pannkakor till mig, mums. Tack min älskade <3. Nu har han åkt till jobbet, tråkigt. Men sanningen är att jag sover faktiskt bättre när jag får ha sängen för mig själv. Inget snark som väcker mig och ingen som puffar mig ur sängen. Eller i och för sig så snarkar Margit också och knuffar mig ur sängen med för den delen. Fan vilket hund jag har.

Nu ska jag ta mig ett bad. Får inte längre skriva för Maggan. Hon sitter och skäller mig i örat och slår mig med tassen. Allt ska vara på hennes villkor. Älskade, underbara hund. Även min lilla Märta är min älskade, underbara hund. <3

Nej ett bad var det.
Bye.




Fetela.  ursh och fy.


Snygga idioter ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: