KLAR!

Min älskade sambo kom precis hem och var så snäll och tog över städningen. Va bebisrummet kvar bara så han är snabbt klar. TACK MIN ÄLSKADE. Så nu är det rent och fint hemma. Ska bara hänga lite tvätt så slipper jag tänka mer på det idag.

Funderar på att ta mig en dusch, skulle vara hur skönt som helst. Sen får vi se på kvällen har att erbjuda. Älskade är ledig imorgon och det är också hur mysigt som helst. + att vi slipper åka hem tidigt för han måste sova, härligt.

Nej hänga tvätt och sen dusch var det va?


Jag vill ha sommar och jag vill åka båt.

Postat av: Anonym

ÄVEN FAST NI ÄR LEDIGA OCH SKA TA DET LUGNT SÅ SPRINGER DU OCH STÄDAR 24/7 MIKKIS!!!!!



Dåre :D



/Grannen på mattis gatan

2011-01-27 @ 17:35:40
Postat av: Mikaela

HAha, ja vad skajag annars göra då EMIL? xD :D

2011-01-30 @ 02:06:49
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: