Änglarna M <3

Idag har jag städat och plockat lite eftersom att imorgon kommer släkten hit då Fredrik fyller hela 22 år. Även varit på en tripp med min pappa och fixat födelsedags present till honom.

Äntligen är våra gullisar hemma igen efter att ha varit med Lelle i stugan hela veckan förutom en natt. åh så skönt att ha dem hemma. Det ända jobbiga är att min lilla Märta har kommit in i en av sina gnäll perioder då hon gnäller konstant, ingenting hjälper. Hon är glad och lekfull men slutar fan inte gnälla. Hon blir såhär ett per gånger varje år precis som hennes mamma. Sjukt ju.

Ikväll ska jag försöka sova tidigt eftersom jag ska upp med Minella imorgon och ha gullisarna. Blir en snabb matning av henne, skynda på med kläderna för att sen springa ut med henne och hundarna så dem får rasta sig. Bara det inte regnar imorgon så jag m¨ste dryga med regnskyddet på vagnen.

Mina flickor är mitt liv, de är mina skatter. Det är ni så får mig att andas och att kämpa genom alla tuffa tider. Ni är mina änglar genom allt. Jag älskar er. Margit, Märta och Minella. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: