Grattis mamma. <3

GRATTIS TILL MIN UNDERBARA MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG <3

Har tillbringat min dag i staden idag med min underbara dotter. Hittade lite smått och gott, ALLT I FÄRG.. Det är då inte vanligt. Minella fick lite hon med.

Har fått ett litet problem också. Vi åker utomlans i oktober och då måste ju Minella ha lite sommarkläder och jag har inte en aning om vad hon kommer ha för storlek då. Och inte kan man vänta med att köpa heller då det inte finns så mycket sommarkläder att köpa i oktober, sen är det inte så roligt heller att köpa kläder hon enbart ska ha den veckan för dem ör för kalla när hon kommer hem :(

På kvällen var jag och Minella hos mina föräldrar och fikade och firade min mor. Älskar min mamma. <3

Postat av: Sandrah

Jag har massor med sommarkläder i 62- 74 , de kan ni ta :)

2011-07-22 @ 15:39:26
URL: http://tovaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: