Lätt bebis.

Sitter hemma hos mamma och pappa så Fredrik fick fixa lite ifred hemma. Klippa gräsmattan m.m. Tyvärr blidde det soppa tork så jag lära åka och köpa bensin åt honom. Lilla Minella somnade precis i min säng som jag faktiskt fortfarande har kvar här. Mys tjejen min.

Igår åkte gubbe och dotter iväg tidigt på  morgonen och när jag själv vaknade satte jag igång och städade, så nu är det fint hemma. När jag var klar med det åkte vi till örbyhus där Matte, Emma och Alicia bjöd på en super god middag. Tack och åter tack. Ni är så snäla och underbara. Vart kbar där tills sent på kvällen för vi pratade en massa. Tur att Minella är så lätt att ha att göra med. Somnade i Alicias babygym och sen satte vi henne bara i stolen och när vi kom hem byttes det blöjja, satte på pyjamas och passade på att klippa naglarna när hon ändå låg på skötbordet och sov, Fick även mat och allt detta i sömnen. Inte vaknar hon inte. Lätt bebis, tack gud för det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: