Farmor och faster.

Minellas farmor och faster  har varit här hela dagen. Vi har fikat och pratat. Hur mysigt och trevligt som helst. Skönt att få lite sällskap nu när Fredrik jobbar hela tiden. Men faktiskt så går han sitt sista skift nu och slutar om en timme sen är han ledig en hel vecka. SÅ SKÖNT!!! Ska försöka ta igen lite här hemma, städa tvätta och sånt där tråkigt då.

Ska även försöka hinna med lite roligare saker när man väl får träffa sig prins. Förr gjorde jag allt tråkigt när han jobbade så vi fick tid för varandra sen men det fungerar inte riktigt längre när Minella kom till världen.

De senaste dagarna har älskade tjejen varit lite kinkig, lite missnöjd sådär. Men idag har hon varit glad. Nog för att hon sovit nästan hela tiden som alltid när vi har besök.

Undra om man ska åka och hämta sambon eller inte idag? Vi får se om jag orkar, är så sjukt trött och seg.

Nej nu ska jag roa min dotter lite som vaknade så precis när farmor och faster åkte. SÅ TYPISKT!

Bye.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: