Jag kan faktiskt också vara snäll ibland (A)

Idag försov sig min älskade sambo. Tyckte synd om honom då han vart så stressad och på helgerna går inte bussen fören vid 09:00 vilket innebär att han skulle ha blivit 4 timmar försenad. Det är ju inte okej. Så jag klev upp och kastade på mig kläderna och så klädde han på dotter overallen (pyjamasen fick sitta på kvar under) Sen så skjutsade jag honom till jobbet. Då vart han bara lite försenad. Tänka sig att jag också kan vara snäll (ibland). Ap tidigt som det var så deckade jag igen när jag och minella kom hem. Hon hade inte ens vaknat under tiden vi åkte så hon fattar nog inte ens att vi har varit iväg.

Fick lite sömn till innan hon gjorde god morgon. Hon har varit vaken tills alldeles nyss så äntligen ska jag få hoppa in i en dusch. Sen skulle jag behöva städa och handla men vi får se hur det blir med den saken.

Duschen var det ja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: