Flytt röran.

Har flytt röran hemma som jag är så less på. Hur ska vi hina klart tills imorgon? ändå sitter jag här och nördar istället för att vara hemma och och packa.

Imorse vaknade jag av att den lilla i familjen låg och snackade och pratade för fullt. Gick upp och tittade till henne och fick ett stort leende när jag sa godmorgon. Hon är bara för go. Om 2 dagar flyttar vi och det ska bli så skönt. Är less på denna tids pressen som är. Men Kaos slipper vi knappast. Tar nog sin lilla tid innan allt är klart. URSH jag hatar att flytta.


Den lilla i familjen ligger och siver framför TV:n och den stora bebisen (Fredrik) är i Gillinge. Hoppas han får det roligt fast han är så trött. Snacka om att han skulle behöva sova ut men det finns lixom inte tid till det, snart så min älskade.


En liten Minella. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: