Promenad ner till sjön.

Nya soffan och nyasoffbordet har kommit. Först var jag skit arg för divanen är åt fel håll. Jag var butter på allt och hela världen. Men efter lite fix så ser det faktiskt okej ut. Förutom att den är stor som ett monster och tar upp hur mycket plats som helst. Har även bytt köksbord och nu inväntas tv bänken.

Idag har vi åkt omkring lite och pysslat. Nu på kvälls kvisten gick vi en promenad ner till sjön dr jag och hundarna badade fötterna/tassarna. Just nu sitter jag på trappen ute i värmen och njuter. Fast på framsidan för solen ligger på på baksidan och det är på tok för varmt.

Ikväll kommer mamma och pappa hit på middag och sen jobbar Fredrik så jag blir själv med gullisarna. Har mammas gullis Malou istället för Margit denna vcka pågrund av att ALLA tikar löper och det får ju inte bli valpar mellan pappa och dotter.

Fredrik är lite frustrerad här hemma. Han är mer intresserad av mina nya telefon än mig. Han kan inte förstå att alla inte blir som små barn på julafton när det kommer till teknik.  Helt ärligt jag har inte ens hållt i den förutom nr den var avslagen.

Nej nu ska jag in till mig och plocka lite.


Postat av: jenny

SV: Haha det rosa täcket är jätte bra men fruktansvärt fult tycker jag ;) Men det duger tills jag har råd att köpa ett nytt hihi

2011-06-02 @ 00:21:29
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: