Söndag

Igår åkte Jag och Minella upp till stugan och träffade, min pappa, pappas bror benny, pappas vän Tore och Lelle. Självklart alla hundarna också Förutom Malte. vart bjuden på god mat och hade det allmänt trevligt.

Inte för att Minella ens märkte att vi var där. Hon somnade runt 17:00 och sov precis hela kvällen. Hon var omöjlig att väcka. När vi kom hem förväntde jag mig en vaken natt men icke. Hon åt mat (mer en vanligt) och somnade sedan om igen. Vaknade senare en vanligt för morgon mat och somnade hon om igen och sov ända till klockan 10:00. Inte direkt vanligt.  Men ingen feber och hon är nu pigg och glad så hon behövde nog bara vila ikapp lite.

Här på morgonen har vi myst och tittat på tv medans Fredrik sov. Nu är han vaken och det är meningen att jag ska gå och vila då jag ska ut och jobba idag. Men jag är ju  inte ett dugg trött som jag alltid annars är den här tiden. Så typiskt. Får vila ikväll istället.

Ska bli skönt att få jobba faktiskt. Gott hemma bra länge nu och känner att det är dags att komma ut lite. Kommer bli bra jobbigt då jag inte gjort det på så länge men ändå skönt.

Nej nu ska dotter bada och sen ska jag duscha.
ha en bra söndag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: