Älskade barn.

Bara lite små pill kvar på på bloggen, men satt ni vet är denna bara tillfällig då Fredrik vill göra en helt ny design från grunden så att den blir personlig och bara min. Denna har han ju bara gjort om. Mendet kan ju ta ett tag och jag ville ha en ny NU! Ni vet ju hur jag är?

När vi skulle gå och lägga oss inatt hörde jag någonting konstigt från Minellas sovrum och gick in föratt titta till henne och jag säger bara tur att Fredrik och jag är natt ugglor för Minella hade spytt ner hela sig själv och hela sängen. Så upp med henne och in i duschen och få av sig den äckliga pyjamasen och bliren igen, Fredrik kastade in alla sängkläder i tvätten. Så Minella fick sova inne hos oss inatt och hon var glad över att fåmysa ner med mamma och pappa men sov iställetsomen kratta, det gjorde även jag. En del av ferukosten kom också upp men jag tror det var för att hon fick i sig för mycket då magen var tom.

Nu sover hon i alla fall och fick behålla sin välling. Tror inte hon är magsjuk men man vet ju aldrig, bara vänta och se. Känns lugnande för mig att jag klarar av att vara nära henne fast hon spytt då jag har spyfobi av dess like, mer livrädd ifall Fredrik skulle bli sjuk, det är det ända som bekymmrar mig. Men viktigaste är ju att jag kan ta hand om Minella. Älskade underbara flicka. <3

Nu blir det kaffe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: