Älskling är sjuk. :/

Hello! Bloggen är fortfarandeinte klar men den duger att visa.

Minella spydde ännu en gång efter lunchen och inte så lite heller. Men tror fortfarande inte att hon är magsjuk då varken jag, Fredrik, mamma eller pappa blivit dåliga. Snarare att hon har ätit någonting knepigt? I vilket fall så sjuter vi upp alla saker vi skulle göra idag som att åka till sopstationen och plocka barr i skogen, och sätta upp ljusslingan på trappen. Fast även om hon är dålig så är hon pigg och glad precis som vanligt ingen skillnad alls förutom att hon är hungrig. Eftersom att hin inte fick behålla maten så fick hon istället vätskeersättning och pytte lite vanlig ersättning och det har hon fått behålla och det är ju skönt, sat hon inte blir uttorkad.

Emil har varit här ett par timmar på för och eftermiddagen, vi har druckit kaffe sen har gubbarna nördat med sådant som jag inte förstår mig på (inget ovanligt), haha.

Lite senare ska Minella få lite majsvälling och blåbärs soppa som hennes älskade mormor har köpt och så håller vi tummarna för att det får stanna i magen.

Älskade lilla Minella,jag hoppas du blir frisker snart, tur att du har lite extra förråd i både ben, armar och kinder.

Nu ska jag krypa upp i Fredriks famn och bara vara medansden lilla sover.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: