Äntligen ensam hemma.

Äntligen ensam hemma så nu får jag äntligen städa.

Min morgon (förmiddag) har varit seg och jag fattar inte hur klockan kunnat gått sså fort, men även om den var seg så var den helt underbar. Bjöds på sovmorgon och mys, så skänt att bara ligga och dra sig och inte behöva skynda sig upp.

Fast jag vaknade klockan 8:00 och hörde hur en liten tjej satt  och pysslade och prasslade med någonting inne i sin säng i sitt rum men ho sa inte ett ord utan va helt tyst. Fredrik gick upp för att titta och där låg hon klarvaken och jätte glad. Så lugn morgon för oss alla. Serverat frukost i soffan blev jag med, vilken snäll gubbe jag har. Jag älskar dig Fredrik, bara satt du vet det. <3

Nej nu måste jag stta igång satt jag inte gör mig själv besviken, kommer inte vara klar fören sent ikväll och kommer inte få möjligheten att njuta av solen som tittat fram, men vad gör det? JAG FÅR ETT RENT HEM!

Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: